کتاب دزد

اثر فومی نوری ناکامورا از انتشارات ققنوس - مترجم: پیام غنی پور-داستان جنایی

در كتاب دزد، سارق گمنامی كه جيب‌بُر تمام عياری است و به خاطر اين مهارت استادانه در ربودن وسايل افراد خاص محكوم به همكاری مي‌شود. آن هم همكاری با «كيزاكی» يكی از سردسته‌های باندهای مافيايی و گانگستری كه برنامه‌های كلان آنها دستكاری و دخالت در سياست است. اين دزد راهی برای فرار ندارد، نه از دست كيزاكی و آدم‌هايش و نه از دست گذشته و خاطراتش با دو نفر از دوستانش: «حتماً همين طوره. من جيب‌بُر خوبي نيستم. دوران دبيرستان كارم اساساً جنس بلند كردن از مغازه بود. بعضی وقت‌ها برای تفريح جيب‌بُری هم مي‌كردم. مثل تو يا «ايشيكاوا» اين كاره نيستم. تو بلند مي‌كنی، مي‌دی به اون، اون هم كيف پول رو خالی مي‌كنه و بعد تو دوباره مي‌ذاريش توی جيب صاحبش. تازه اون فقط دو سوم سهم مي‌بره. نمي‌شد فهميد كه چه اتفاقی افتاده، حتی اگه هم كسی مي‌فهميد، باز نمي‌شد گزارش داد.»
در داستان دزد، روابط انسانی بسیار كم و محدودی تجربه مي‌شود. وابستگي‌ها و دلبستگي‌هايی براي شخصيت اصلی داستان به‌وجود مي‌آيد كه سرنوشت او را رقم مي‌زند. او با پسربچه‌ای دوست مي‌شود كه همواره او را ياد خودش مي‌اندازد. تلاش مي‌كند آينده پسرک را بهتر كند و همين دوستی بر آينده خودش هم تأثير مي‌گذارد: «وقتی از مغازه بيرون آمدم، ابرهای بزرگ و حجيم بالای سرم به حالت معلق در آمده بودند. احساس كردم كه قطره‌های بي‌شمار باران مرا در خود خواهند پوشاند. ضربان قلبم تندتر شد و انگشتانم را در جيبم باز و بسته كردم.»
«فومی نوری ناكامورا» نويسنده ژاپنی، در سال 2010 جايزه ادبی ژاپن را برای كتاب دزد دريافت كرد.


خرید کتاب دزد
جستجوی کتاب دزد در گودریدز

معرفی کتاب دزد از نگاه کاربران
رمز و راز تنگ، تقریبا کم رنگ که باعث می شود که بسیاری از اسرار ناپذیر بودن - ماندن در درون یکسانی، حفظ شدت در حالی که تنگ شدن در اهداف خود. خیلی چیزها واقعا اختیاری است اگر نویسنده بتواند داستان را با همان زمان شروع به کار کند، در سرعت و محدوده مناسب ... فرود در مکان های غیرقابل پیش بینی اما اجتناب ناپذیر، لحظه های اطمینان کوتاه در یک جهان نامشخص. این یکی از داستان های اول شخص است که نویسنده به طور کامل نمی تواند شخصیت (یا شاید یکپارچگی) شخصیت اصلی را تا زمانی که چیزها به خوبی در حال انجام است، برساند. قطعا تحت تاثیر بیگانگان ala Bowles، Simenon و Camus، قهرمان ما در اینجا در هر دو تاریکی و نور قرار دارد، بنابراین سلسله مراتب داخلی در محل کار وجود دارد. حقه های اعتماد به نفس و کلاهبرداری هایی که عملیات روزمره در اینجا هستند، مبنایی از داستان است، اما برخورد واقعی، هزینه بالایی در حوزه ی اخلاق و در نهایت معنای خود است. با این مجموعه دوگانه نگرانی های اولیه، آنچه در کتاب رنج می برد فضای است؛ پروسس تمیز و فریبنده، فضای کافی برای ارائه محلی ندارد و این تاسف است. برای خوانندگان ژاپنی، فرض می شود که آنها می توانند یک پیگرد مخفیانه را از طریق زیرزمینی توکیو و یا حومه شینجیوکو در شب تصور کنند. برای خواننده که می تواند جزئیات و عجله ی ژاپن مدرن را تصویر کند، نشانه ها به اندازه کافی وجود دارد - اما به عنوان یک تحقیق از آن جهان، برای غریبه غربی، ما بیشتر یا کمتر تنها باقی مانده است. با این حال، چه چیزی این چنین کتاب بزرگ را باعث می شود، در توصیف زبان محلی چیزی کم نیست؟ پس از همه، ارائه یک روایت جالب و جذاب بسیار دشوارتر از توصیف مکان است. آقای ناکامورا، با نگه داشتن یک پروسس بیپایان و تقریبا رویایی، آنچه را که بسیاری از رمز و رازهای غربی به دست می آورد، ارائه می دهد. به این معنی که داستان باید فقط یک شخصیت را دنبال کند، زیرا او از طریق بحران خود را می کند، اما افراطی های منطقی شخصیت های شخصیت به عنوان آن احساسات حرکت می کنند، شاید حتی پیش بینی کنند، راه از طریق انجیل. این می تواند به عنوان یک ارثی مستقیم از خمیر و قارچ دیده می شود؛ در این فاجعه، عدم انسجام محیط در فاجعه شخصیت، که نشان دهنده آن مبارزه در غم و اندوه خود، در یک زندگی در طرف خم شده است. آنچه که من نمی توانم صبر کنم ببینم آنچه ناکامورا انجام می دهد؛ این در اصل بسیار نزدیک به کامل است، که اسکیت محدودیتی در حد چقدر بیشتر دارد. البته آسمان شب.

مشاهده لینک اصلی
واقعا می خواستم این کتاب را دوست داشته باشم. و بخش هایی از آن بود که من از آن لذت بردم. اما، متاسفانه، من نمی توانم تا آنجا که می توانم بگویم من این کتاب را دوست داشتم. طرح برای من بسیار عمیق نبود. Spoiler: (view spoiler) [یک مرد است که یک جیب است، او را به انجام 2 کار کوچک برای یک رئیس قدرتمند توپی فریب، و پس از آن رئیس اوج او را به ضرب گلوله کشته شده است. پایان. (پنهان کردن اسپویلر)] توسعه شخصیت وجود ندارد. - برای من بسیار دشوار است زیرا این چیزی است که من در \"خواندن خوب\" دنبال می کنم. در سمت راست، این کتاب یک صفحه ترندر بزرگ است. من آن را در چند روز به پایان رسید و من می توانستم آن را در یک بعد از ظهر به پایان برساند. آن لحظات پر از صحنه های عمل بسته بود و هر بار شخصیت اصلی به جیب کسی رسید، نفسم را برای او نگه داشت. من همچنین از پایان ناپذیری این کتاب لذت بردم. اگر شما دنبال یک تورنگر صفحه سریع در جهان جرم ژاپن هستید، پس این کتاب برای شماست! من می خواهم به آن ستاره های بیشتری از این را بدهم، اما من می توانم با توجه به مسائلی که در بالا ذکر شد، من با آن روبرو شدم. 3 \u0026 amp؛ 1/2 ستاره من این کتاب را به صورت رایگان از طریق برنامه Goodreadâ € ™ می خوانم. اما، این به هیچ وجه تحت تاثیر این بررسی قرار نگرفت. با تشکر از شما sohopress.com برای نسخه رایگان این کتاب و فرصتی برای خواندن آن!

مشاهده لینک اصلی
تعلیق کوتاه و سریع نوین نور در توکیو تعیین شده است. آن کمی کوچک است که در آن نه چندان طولانی، بلکه همچنین وجود دارد که بسیاری از طرح: آن را بر روی یک جیب حرفه ای، زندگی که با یک شخص بدخوانی برخورد می کند و یک اسارت تصادفی کودک را نادیده گرفته است. شخصیت ما بدون هدف از طریق زندگی خود، از علامت به سمت علامت گذاری می کند و با بی ثباتی روبرو می شود که باعث شد او دزدی شود. اما من آن را دوست داشتم. آنتاگونیست خسته کننده بود (اما به معنای واقعی کلمه هرگز خاموش شد)، اما من واقعا شخصیت ما را دوست داشت: تفکر، توجه به جزئیات، حرفه ای بودن، غرایز پدرانه، وحشی و نوستالژی، نحوه برخورد با خاطراتش، روابطی که در طول راه از دست رفته . همه چیز احساس یک داستان کوتاه، پایان ناگهانی و همه چیز است، اما من بیشتر از آن لذت بردن از آن فقط برای فضای نابجا و فضای رویا (و خاطرات من از توکیو! من تجربه هیجان یک نویسنده به نام برآمدگی محله ها و ایستگاه های قطار این فرد زمان بسیار زیادی را سپری کرد). دزد همچنین به من یادآوری کرد که چقدر دوست دارم که ادبیات را در ترجمه بخوانم، زیرا هنوز می توانم جریان عمومی و آمپر؛ در این صدایی که فقط صدای ژاپنی را شنید. من نمی توانم انگشتم بر روی آن قرار دهم، اما آن وجود دارد.

مشاهده لینک اصلی
شما نمی خواهید یک دختر کوچک شایان ستایش یا یک دختر زیبا در لباس های زیبا باشد. لذت بردن از ملاقات شما، لذت بردن از آن است، اما در مقایسه با مرد خوب خوب، جایی است که تقسیم می شود. 'Æ Æ Æ Æ رئیس رئیس رئیس رئیس رئیس شکار یونجه .P .P .P .P .P. Æ Æ Æ Æ سلام.P .P .P .P .P. · به دو بچه دیگر در داستان بپیچید تا به Drive برسید. فیلم سینمایی هیجان انگیز است که سخت و سخت به عنوان درایو در آمده است.

مشاهده لینک اصلی
پیک نیک در توکیو. همه چیز به جز نفوذ، که بیش از حد، قابل پیش بینی و کاملا موقتی بود، از دست رفت. ایده خوبی بود به دنبال Nishimura در سه خطوط مترو و خیابان های توکیو. سه ستاره که می توانست چهار باشد.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب دزد


 کتاب مافیا
 کتاب عــطــر سرگذشت یک جنایتکار
 کتاب وقتی سرخ سیاه است
 کتاب مگره
 کتاب برف جنایت را پنهان نمی کند
 کتاب جزیره مرد مرده